Uvxy Optioner


GRATIS registrering krävs för att fortsätta. Du har tittat på 6 sidor under de senaste 6 timmarna. För att fortsätta, var god registrera dig på Stock Options Channel för obegränsade sidvisningar och vårt gratis veckovisa nyhetsbrev, genom att ange ditt namn och din e-postadress nedan. Registreringen är helt gratis Genom att registrera, du godkänner våra användarvillkor Användarvillkor Om du befinner dig i Kanada måste du klicka här för en alternativ registreringssida. Problem med din registreringspinne Tillåt din webbläsare att ta emot vår cookie för att lösa Andra frågor Skicka e-post till oss. UVXY Alternativ Kedja Copyright 2012 - 2017, All Rights Reserved. Nothing in Stock Options Channel är avsedd att vara investeringsrådgivning och representerar inte yttrandet från, råd från eller rekommendationer från BNK Invest Inc eller någon av dess dotterbolag, dotterbolag eller partners. Ingen av uppgifterna i denna utgör en rekommendation att en viss säkerhets-, portfölj-, transaktions - eller investeringsstrategi är lämplig för alla specifika personer Alla tittare är överens om att BNK Invest, Inc, under inga omständigheter kommer att vara ansvarig för eventuella förluster eller skador som orsakats av ditt beroende av information som erhållits genom att besöka, använda eller visa denna webbplats, accepterar du att Följande fullständiga ansvarsfriskrivningsvillkor Användarvillkor och sekretesspolicy Video-widget och marknadsvideor som drivs av Market News Video Quote och optionsdata fördröjda minst 15 minuter aktiekurser data som drivs av Ticker Technologies och Mergent Kontakt Stock Options Channel Möt vår redaktionella personal. ProShares Trust Ultra VIX Short Term Futures ETF UVXY Option Chain. Real-Time efter timmar Pre-Market News. Flash Citat Sammanfattning Citat Interactive Charts Standard Setting. Please observera att när du väljer ditt val kommer det att gälla alla framtida besök på If, när som helst , är du intresserad av att återgå till standardinställningarna, välj Standardinställning ovan. Om du har några frågor eller stöter på några problem när du ändrar standardinställningarna, Vänligen bekräfta ditt val. Du har valt att ändra standardinställningen för Quote Search. Det här är nu din standard målsida om du inte ändrar din konfiguration igen eller om du tar bort dina cookies. Är du säker på att du vill ändra dina inställningar. Vi har en tjänst att fråga. Avaktivera din annons blockerare eller uppdatera dina inställningar för att säkerställa att javascript och cookies är aktiverade så att vi kan fortsätta att förse dig med de förstklassiga marknadsnyheterna och uppgifterna du kommer att förvänta oss från oss. Vänligen Observera Blogginlägg är inte markerade, redigerade eller skärmade av Seeking Alpha redaktörer. Mina UVXY-alternativ Strategi. Jul 15, 2014 3 42 PM. Välkommen till mitt första InstaBlog-inlägg fick jag massor av feedback som vill ha mer information om min alternativstrategi för UVXY . Innan vi börjar vill jag påpeka att inköp SVXY är ett lämpligt alternativ till den här strategin. Till varje sin egen och jag föredrar jag att använda UVXY-alternativ i den nuvarande miljön. Jag har två olika strategier. Sälja samtal och inköp sätter riktigt samma strategi när du tänker på det. Det kräver en högre nivåoptionsavstånd och ett marginalkonto. Det är viktigt att inte marginalisera dig själv i dessa affärer om det slutar inte gå din väg. Strategi När volatiliteten har spikat och är i nedgång, sälja en pengar till UVXY-samtalet Vid pengarna samtal ger de största tidsvärdena förfallna fördelar Jag säljer också det längsta intervallet, vanligtvis minst ett år kvar till utgången. Ju längre alternativet är, desto mer extrinsiskt värde har. När UVXY har dragit sig tillbaka om 20-30 kommer jag att likvida min position och vänta på nästa händelse. Kombinera satser ger dig flexibiliteten att inte marginaliseras. Det mesta du kan förlora är 100 där det finns möjlighet att förlora mer än 100 med att sälja samtal. Min strategi för att köpa satser är en 3-prong approach. I igen vänta tills volatiliteten har spikat och är i nedgång. 1 Använd veckovisa alternativ - 20.2 Använd månadsalternativ - 60.3 Använd kvartalsalternativ - 20. Ovan kan du se den fördel som jag aldrig köper lägger mer än 90 dagar ut för UVXY Anledningen är att jag planerar att avsluta positionen på 15-40 dagar. Jag samlar in det här priset på vägen ner och jag likviderar min position och väntar på en annan möjlighet. Att tänka på den här strategin är viktigt Jag kommer att fokusera på contango och backwardation VIX Futures kommer att gå tillbaka med en stigning i volatiliteten Eftersom backwardation börjar minska bör detta signalera att VIX-futures börjar minska. När futures går in i contango bör det vara en bekräftelse på att evenemanget , det ekonomiska läget, situationen som orsakade det börjar bli lugnt. Det är väldigt viktigt att hålla koll på ekonomiska och politiska händelser under dessa spikar. Det är upp till dig, den enskilda investeraren att förutsäga rörelser på marknaden baserat på de data du har tillgång till Det finns ingen garanterad strategi för timing spikes i VIX Jag är mer konservativ och väntar på att situationen ska spela sig själv Andra är inte och försök och tid th e peak Detta är en farlig strategi. Jag har en bra artikel om hur UVXY och SVXY skulle ha reagerat under 2008 och 2011. Det skulle vara till hjälp för insikt om timing Även om UVXY gick upp över 1000 under 2008, skulle det ändå ha hamnat negativt mindre än ett år senare. För att förhindra oväntad kapitalt erosion använder jag en stoppförlust istället för en hedge. VIX Trading utgör 20-30 av min investeringsportfölj. Jag rekommenderar inte att använda dessa strategier med 100 av din portfölj. Med min ålder är jag bra med att ta högre risker Men när jag går framåt tar jag vinsterna som gör handel med VIX och fördelar det på långsiktiga investeringar. Sålunda sänker portföljprocenten. Jag hoppas du hittade dessa strategier till hjälp Förra året gav de mig en 86-avkastning som jag bara gör Dessa handlar 3-5 gånger om året eftersom jag väntar på strategiska möjligheter baserat på ovanstående tidpunkt. Det är viktigt att förstå vad du gör innan du går in i dessa affärer. Jag rekommenderar ett praktikkonto eller flera års forskning före makin G här en permanent investeringsstrategi. Vänligen följ mig på Seeking Alpha här. Se mina YouTube-investerande videor här. Förklaring Författaren har inga positioner i några angivna aktier och inga planer på att initiera några positioner inom de närmaste 72 timmarna. Tilläggsinformation Om detta artikeln lämnar dig med frågor då du inte är redo att handla med VIX ETPs. Se till att du gör omfattande forskning om timing, ekonomiska förhållanden, utsikter och risker innan du går in i någon av dessa strategier. Läs hela artikeln.

Comments

Popular posts from this blog

Glidande Medelvärde Filter I C

Glidande Medelvärde Gaussisk Fönster

Jam Buka Pasar Handels Forex