Sp Tjusig Handel System


E-mini SP 500 Futures Quotes Globex. VIKTIGT ANMÄRKNING OM AVGIFTERINGSPRIS. Fastsättningspriser för E-mini SP 500 kan skilja sig något från det verkliga avvecklingspriset som visas på CME s Daily Bulletin Dessa små avvikelser i bosättningar är resultatet av avrundning på grund av Skillnader i de minsta fackstorlekarna mellan E-mini-kontrakten och kontrakterna i full storlek Dessutom har det uppgörelsepris som visas på dagbladet motsvarar det som gäller för de fullstora kontrakten i syfte att markera till marknaden, eftersom avtalen är offsettbara , På en 5 1-basis. Exemplar E-mini SP 500 terminskontrakt handlas i 25 steg och SP 500-kontrakten i 10 steg. Marknadsdata försenas med minst 10 minuter. Alla marknadsdata i CME-gruppen Webbplatsen bör endast betraktas som en referens och bör inte användas som validering mot eller som ett komplement till realtidsmarknadsdata. Förlikningspriser på instrument utan öppen ränta eller volym är tillhandahållna D endast för webbanvändare och publiceras inte på Market Data Platform MDP Dessa priser är inte baserade på marknadsaktivitet. Om E-mini SP 500.En elektroniskt handlade futures avtalar en femtedel av storleken på standard SP-futures, E-mini SP 500-futures och optioner är baserade på det underliggande Standard Poor s 500 aktieindex. Uppbyggd av 500 enskilda aktier som motsvarar stora kapitalmarknaders stora kapital, är SP 500 Index en ledande indikator på stora cap-amerikanska aktier. Tagged med S P-Nifty-Futures. Det är en annan intressant månad som ligger framåt med 2: e kvartalsresultatet börjar trickling. Som alltid har Ambani Bhai tagit oss överraskning genom att ge oss den mycket efterlängtade Diwali Bonusen. Här visas statusen för några av mina fav-aktier och Nifty Fut-diagram Jag har gömt de parametrar som jag använder i mina diagram, främst av anledningen till att de kanske inte är lämpliga för alla och de kan inte konfigureras i andra diagram. Reliance Ind stöder 2082, 2065, 2026, 1996 Resistanser 2125, 2148.Uniphos Stödjer 161 90, 157 50, 147 55, Resistanser 166 40, 170 90, 175 50. Statsbanken stöder 2039, 1997, 1888 Resistanser 2106, 2229.Nifty Oct Fut 4896, 4861, 4843 4824 Resistans 4957, 4980, 5017, 5043 Nifty Spot S R. Hälsosam och riklig handel. Hälsosam och riklig helg. Daglig och veckovis plats Nyfty charts. Wish dig alla en mycket väldigt glad Independence Day. My förra veckans support s 4340 lånade ett bra stöd, men jag skulle förblir vaken eftersom jag förväntar mig att stora killar kommer att börja boka vinst på alla sina innehav för att placera sig före 2: a kvartalsresultat. Jag har uppmanat alla mina kunder att boka vinst på alla sina långa positioner och förblir flytande och strikt hållbar vid daglig handel, eftersom detta är ett perfekt paradis för dagshandel som aldrig tidigare. My troliga stöder 4509, 4418, 4317 och motstånd 4651, 4728.Hälsosam och riklig handel. Generig och riklig helg. Daily och Weekly Spot Nifty charts. I är säker på att inte många skulle vilja se marknaden genomgår en stor korrigering. My las t veckans support 4479 försöker fortfarande svårt att hålla medan 4729 motstånd inte kunde brytas Enligt mig kan 3 3 veckojustering se ganska tung men jag skulle se fram emot 4200 testning innan ett trovärdigt drag kan förväntas. Min troliga stödjer 4405 , 4340, 4280 och Resistanser 4515, 4620, 4701. Hälsosam och riklig handel. Hälsosam och riklig helg. Daglig och veckovis plats Nifty charts. Yet en annan härlig vecka, snarare skulle jag kalla det en balanserad one. My förra veckan s 2 stöd 4422 stod väldigt bra och jag ser fram emot att se juni s high, 4693 test igen 29 juli korrigering skapade ett stort utrymme och banklagret gav bra drag, esp SBI, som nämns i analysen förra veckan s Om jag var länge i banktält , Skulle jag börja boka vinster och stå åt sidan och observera marknaden istället för att bli buren. Enligt mig, sedan 2005, är det första gången marknaden ger enorma möjligheter för nästan alla tack vare lokala institutioner involvade ement, i stället för konventionell tro, FIIs flyttar marknaden För att kapitalisera på detta måste man lära sig att handla. Mitt troligt stöder 4625, 4527, 4479 och motstånd 4693, 4729, 4767.Hälsosam och riklig handel. Weekly Spot Nifty charts. Not en dålig vecka trots allt, fortsätter med samma anda från föregående vecka. Jag märker att Nifty har stigit utan styrka ändå, chanserna är lätta att testa 4650 men jag skulle vara försiktig och leta efter en stor vinst Bokning Bankräknare fungerade knappast bra i den här rallyen, esp State Bank, efter att jag förväntar mig en måttlig ökning i SBIN den här veckan. Jag skulle som vanligt försiktighet senare inte komma att sträcka sina positioner och få bäras bort med rallyet. sannolikt Stödjer 4511, 4422, 4380 och motstånd 4600, 4659, 4701. Hälsosam och riklig handel. Hälsosam och riklig helg. Postnavigation. Recent Posts. Crude Oil CL. My Du Tube Channel. My You Tube Channel. Site för informationsändamål bara Inte en rekommendation att köpa eller sälja Sök din registrerade finansiella professionell innan du investerar. Taget med SP-Nifty. Efter min första handel med JUBLFOOD på morgonen fick jag chansen att gå länge med JSWSTEEL runt 1400 timmar B-733 80 och S - 742 och med den handeln kallade jag det en dag. I hel medan det var en bra session var stor osäkerhet väldigt uppenbar, vilket kan understrykas ytterligare med fallande premie på Nifty Futures och andra ämnen. Dagshandlare behöver dock oroa sig för dessa saker, absolut inte. Här visas min vanliga intradagskartor från Ninjatrader och dagliga diagram från Amibroker med HMA-Bollinger Bands Day Trading System i åtgärd för din referens. JSWSTEEL Intradag 23 03 2012.JUBLFOOD Intradag 23 03 2012.Stat Bank Of India Intradag 23 03 2012.Nifty Spot Daily 23 03 2012.JSWSTEEL Dagligen 23 03 2012.JUBLFOOD Dagligen 23 03 2012.Stat Bank of India Dagligen 23 03 2012.Hälsosam och riklig Trading. Generig och riklig helg. I min analys på 22: e ögonblicket h Annonsen observerades föregående dag s onormal ökning av Nifty Index var inte en bestående och bör inte tas för givet, snarare det var en bra session för dagens handlare Detta är exakt var Moving Average Crossover tillsammans med MACD-metoden fungerar, om inte exakt, Utomordentligt bra tack vare att MAs släpar i naturen. Jag bifogar här diagram över mina favoritbestånd, JSW Steel och Tata Motors tillsammans med Nifty Spot Index för referens. Igår s, 21 februari var det kanske ett av de bästa jag hade sett i Det senaste förflutet med enorma gungor, vilket skapar en idealisk atmosfär för dagshandlare. Jag skulle dock förutse ännu en höghackig session idag. En annan intressant sak att notera var volymen i några av mina favoritdiskar som JSW Steel och Tatamotors. Recovery enligt jag var enbart efemär i naturen sedan det senaste fallet var utan styrka och en uppenbar reaktion på det primära fallet. Fastän idag har Nifty index överlevt ansträngningen i viss utsträckning tack vare få han Avy vikter bevittna bra köp, mina favoritbestånd, IDFC, JSW Steel, Sesagoa, Tatamotors och Yes Bank borde bruntet med höga volymer. Det finns en paus trots tung försäljning, dagens styrka ser relativt svag ut på vissa lager, Skulle kunna bero på att vissa köper men Long Bulls måste vänta på sin tur att komma. Hälsosam och riklig Trading. Related articles. Today, försäljningen fortsatte obestämd över hela linjen Förutom ett lager i min favorit lager lista, IDFC 6 2 miljoner, JSW Steel 2 6 Millions, YesBank 2 6 Millions, inklusive Nifty Index, ställdes inför vinterns bokförare och nya säljare med god volym. Här är 58 mina kartor för din referens. Postnavigering. Recent Posts. Crude Oil CL. My You Tube Channel. My You Tube Channel. Site för informationsändamål bara Inte en rekommendation att köpa eller sälja Sök din registrerade finansiella professionell innan du investerar.

Comments

Popular posts from this blog

Glidande Medelvärde Gaussisk Fönster

Glidande Medelvärde Filter I C

Jam Buka Pasar Handels Forex