Xiv Trading System


Len Yates grundade OptionVue Systems för 30 år sedan och har stor erfarenhet av handel med marknaderna. Men det här lättanvända systemet är en av de mest spännande handelsideer som han har sett i alla sina år efter marknaderna. Det här systemet kräver inte att du blir en daytrader eller till och med en aktiv näringsidkare Du kommer att få e-postmeddelanden för varje varsel samt månatliga statusrapporter. Vem vill inte ha ett enkelt sätt att tjäna pengar på aktiemarknaden utan att utsätta dig för alltför stora risker Ett handelssystem som inte tar all din tid och låter dig sova på natten Liksom alla andra aktiemarknadshandelstrategier är handelns volatilitet ETNs en fråga om timing. Att komma in och ut vid rätt tidpunkt kan vara skillnaden mellan vinst och förlust. VXX Trading-systemet är ett utmärkt tillägg strategi för långsiktiga investerare och är perfekt för IRA-konton också. Copyright 2017 OptionVue Systems International, Inc Alla rättigheter förbehållna 28100 Ashley Circle Suite 102 Libertyville, IL 60048 847-816-6 610 Det finns en väsentlig risk för förlust i handel med finansiella instrument av vilket slag som helst, inklusive aktier, terminer och optioner. Kunderna bör överväga alla relevanta riskfaktorer, inklusive sin egen personliga ekonomiska situation, innan han handlar med pengar som du inte har råd att förlora förbi. prestanda är inte en indikation på framtida resultat. När du surfar via internet hittade jag simulerade VXX - och XIV-data som går tillbaka till 2004 Här är VXX-data och här är XIV-data. Jag har bestämt mig för att handla ett 50 25 Long-Only Donchian Breakout-system på XIV trots att ett Oscillatorbaserat system på VXX resulterade i bättre riskjusterade prestanda långa korta system, helt enkelt för att mäklaren jag använder inte har aktier i VXX för korta. Systemets regler är enkla. är högre än i går s 50-dagars höga av slutet. Seljan Slutet av idag är lägre än igår s 25-dagars högt i slutet. Jag använder 20 stop-loss Detta system visuellt optimerades, vilket innebär att jag tittade i diagrammet nedan medan du justerade parametrarna och valde parametrar med runda nummer som tycktes ha den bästa riskjusterade avkastningen. Här är resultaten av systemet baserat på de simulerade data ovanifrån som går tillbaka till 3 26 2004 och slutar i 11 26 2012. Jag har tilldelat cirka 25 av min kapital till detta system fredag ​​eftermiddag 11 23 2012 en köpsignal genererades. Jag köpte 150 aktier på följande måndag med en gränsvärde och lyckades fylla på 18 65 Jag planerar att följa detta system tills det upplever en 80 neddragning I framtiden kommer jag att skapa ett långt enda VXX-system att använda medan detta system är i kontanter. Det finns två argument mot det här systemet eller liknande system som jag har hittat.1 1987 stilkrascher kommer att äta alla vinsten och då några som detta system har genererat Hittade i Six Figure Investing s post En kort historia av rädsla.2 Det finns för lite data att berätta Uppgifterna som går tillbaka till 2004 visar bara en nuvarande regim Enligt användaren Damian Bergamasch Jag, en kommentar på posten Alpha Strategy vid Don t Fear the Bear, mina resultat visar att åren 00-jan03 marknaden spenderade mer dagar tillbaka än i contango och 96-98 var nästan lika bra.1 Jag kan inte tänka av någon anledning att inte vara orolig för det här kan jag bara hoppas att mitt system på något sätt kommer att gå ut för en krasch av denna magnitude. Även om möjligheten till en krasch av denna storhet som händer inom en dag är smal har historien bevisat att det fortfarande är en möjlighet Om någon har en ide att skydda mot detta, snälla dela.2 Jag tror inte att en marknad med mer contango än backwardation bara är en regim. Jag tror att marknaderna helt har införlivat det faktum att om det fanns så många dagar i backwardation som där är i contango än att investerare kan generera alfa relativt enkelt genom att använda VIX-ETP som en häck som jag kunde ha fel, men även om jag är, bör utträdet på en 25-dagars låg förhindra att systemet förlorar för mycket pengar i en backwardation miljö. Oavsett att jag är glad förrän jag förstår att det kommer att finnas stötar framåt Webbplatsen är bra, jag är väldigt nöjd med tjänsten Den mest värdefulla delen är de utmärkta videoförklaringarna till varför detta system arbetar med den dagliga rulleffekten. Förståelsen som videon ger mig ger förtroende att hänga på när vi får den oundvikliga nedgången. Jag är en mycket glad abonnent. - Sugar Sugar Land, TX. Testimonial from Jerry A mottagen 30 augusti Jag har använt OptionVue-systemet i över 2 år uteslutande för VXX Trading System In 2015 Jag hade en vinst på cirka 40 och i 2016 var jag uppe 27 Men jag följde inte programmet religiöst av någon okänd anledning, jag trodde att jag skulle fatta några beslut själv Hur fungerar det för mig Tja om jag bara hade följt programmet skulle jag vara upp mycket mer Förutom de resultat jag har haft med programmet, är det människorna och deras attityd som är så uppfriskande ärlig och hjälpsam. Det finns ingen superhype som vi har det perfekta systemet som Jag och kanske har du hört från så många andra jag har lärt mig att hålla sig borta från människor som det Len Yates, å andra sidan berättar det som han säger när resultaten inte är vad han ville eller vad han förväntade sig håller oss uppdaterade om framstegen för att göra det bättre Då ger han dig en fullständig utbildning om vad han gjorde, hur han kom dit, de förbättrade resultaten och hur vi ska använda den. OptionVue-företrädarna är mycket kunniga, hjälpsamma och alltid tillgänglig I början av varje månad får jag ett email från Len där han granskar föregående månad, vad vi borde göra under den aktuella månaden, och vad som kan hända Om något händer, när som helst, där programmet visar en förändring i riktning , vi får ett omedelbart email med rekommenderade åtgärder. OptionVue har varit bra för mig Jag tror att Len och hans personal kommer att fortsätta göra det ännu bättre. Jag har just loggat in för ytterligare två år. - Ja Poway California. Mycket få företag ringer kunden efterförsäljningen och säg hej hur mår du med paketet du är verkligen förstklassig Din servicenivå och allmännyttiga intressen är fantastiskt.-PL Atlanta Georgia. I var fast besluten att hitta ett enklare sätt att göra lika eller bättre avkastning än jag d har gjort i fastigheter utan huvudvärk av fastigheter och med större likviditet Efter mycket forskning hittade jag Discover Options och det fenomenala VXX Trading System jag är inte en näringsidkare och min kunskap om finansmarknaderna är i bästa fall begränsad. Systemet gör det lätt att handla och den otroligt tålmodiga och hjälpsamma OptionVue-personalen är alltid tillgänglig för support om jag har frågor. Det tog lite att vänja mig, men jag har nära till 50 avkastning efter att ha varit i VXX Trading System i drygt 4 månader. i 2016 Mycket bättre än jag någonsin gjort i fastigheter, och så mycket lättare. - AD Evanston Illinois.

Comments

Popular posts from this blog

Glidande Medelvärde Gaussisk Fönster

Glidande Medelvärde Filter I C

Jam Buka Pasar Handels Forex